We bestaan steeds liever!

5 april 2013 - Bangkok, Thailand

Ondertussen hebben we weer een hele reisroute achter de rug vol memorabele momenten. We zijn weer heel wat rijker geworden... in ervaring wel te verstaan!

Zo hebben we de mooie onderwaterwereld van Koh Tao mogen ontdekken en hebben het geluk gehad 2 zeldzaam te spotten waterschildpadden tegen het schild te duiken! Niet letterlijk natuurlijk, zo diervriendelijk zijn we wel. Sofie was zelfs zo vriendelijk om in het territorium van een boze triggerfish te zwemmen. Gelukkig draag je als duiker zwemvliezen, want anders was ze helemaal "in de aap gelogeerd", zoals onze allerliefste duikinstructeur Robert het zou zeggen!

Na onze deugddoende vakantie op dit vriendelijke eiland maakten we kennis met Maleisie waar we naast de hoge gebouwen in Kuala Lumpur ook mooie "street art" en vreemde desserten voorgeschoteld kregen. Het was een boeiend samenraapsel van nootjes, mais, bevroren zoete cocosmelk en groene ondefinieerbare substanties. Lekker, maar misschien niet voor elke dag...

Na 3 maanden Zuid-Oost Azie was het onvermijdelijk! We werden het slachtoffer van karaoke, of liever andersom... We excuseren ons aan iedereen waarvan we de nachtrust verstoorden tijdens onze openlucht-gezangen in Melaka..

Ondertussen zijn we vanuit Singapore naar Melbourne gevlogen. Aangekomen in de westerse wereld... 50% kouder, maar 100% vriendelijkheid en gastvrijheid!

Kortom, we maken het goed en zijn nog niet klaar om naar huis te komen!

Koala-groetjes from down under!

Miet

1. Dorien:
    5 april 2013
    OOOOOOOH KLINKT ZO GEWELDIG !!!!!!!!! IK BEN ZO JALOERS ! Maar ik gun het jullie wel hoor :-D dikke kusjes en missers !
  2. MUM:
    5 april 2013
    Mooie foto's hebben gevonden wat er moest gezocht worden.
    Goede reis en grtjs,kn,enxxx