Bangkok en Kanchanaburi

7 januari 2013 - Bangkok, Thailand

Sawathi Kaa, vrienden en familie in -het blijkbaar nog steeds- regenachtige Belgie!

Bij deze drinken wij een frisse Chang pint op onze eerste upload en post op onze blog. De pilsen evenaren hier immers -raar maar waar- onze Belgische glazen boterhammen.

Maarrrr... niet enkel om deze reden heffen wij het glas. Miet en ik hebben eindelijk, na lang proberen ons visum van Myanmar in handen. Eindelijk kunnen wij de heksenketel die Bangkok is achter ons laten. En daar zijn we zeker niet rouwig om. Op naar groenere en vooral minder vergassende oorden: Chiang Rai.

Aangezien beelden soms meer zeggen dan woorden (en omdat we van onze pc gesmeten worden) zeg ik jullie tot ziens, en verwijs ik jullie graag door naar het fotoalbum met fotos van onze eerste ervaringen in Bangkok en Kanchanaburi (River Kwai).

Groetjes

Sofie

1. Geert en Myriam:
    7 januari 2013
    Dat wordt een lange reis van 750 km morgen!!
  2. Louisette oma:
    8 januari 2013
    Dank U voor je briefje Verder een mooie reis . Wij maken ons ook klaar voor maandag .Eindelijk dan een beetje zon ??? Zoentjes oma
  3. Tom Lodewyckx:
    9 januari 2013
    Een heksenketel is wel een goede beschrijving, zo herinner ik het mij ook. Maar het hoort zeker bij de thaise ervaring! Veel rust toegewenst in Chiang Rai ;)
  4. Marieke Desmet:
    10 januari 2013
    Haha, mooi verblijf in felix river kwai resort? Luxebeesten :-)
    Mooie foto's alvast, het doet een mens overwegen om het druilerige België ook voor langere tijd te vergeten!
    Enjoy!!
  5. Dorien:
    10 januari 2013
    Genieteeeeeen !!! En zijt voorzichtig. Fijne verdere reis..
    Xxxx